Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2008 14:04 - Здравейте като за начало!
Автор: ivandragnev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2489 Коментари: 9 Гласове:
0



     Напоследък е все по-модерно всеки да си има свой Blog така че и аз реших да не изоставам от "модните тенденции" ! :) Шегувам се, естествено! Реших да го направя по някои други съображения. 
     От една страна е работата ми като радио-водещ в "Рок след полунощ" по радио "Христо Ботев", където постоянно се сблъсквам с проблемите на младите български групи, които неистово и с пълно основание се опитват да намерят своето заслужено място на българския музикален пазар. Така се надявам да сме в постоянна връзка, да успявам да им дам поле за медийна изява а и да коментираме проблемите заедно. Ако имате приятели музиканти, тук е мястото където може да пишат и да представят бандите си, да публикуваме техни материали и информация за предстоящи участия, както и появата им в национален ефир! 
     Другата причина е трудният живот на баща самотен родител. Всеки съвет от приятел или непознат е добре дошъл! Не се притеснявайте, ако и Вие сте в това положение, нека обменяме опит в тази толкова блатиста област от нащия живот, коята по собствено желание (или не?) сме решили сами да прекосим!
    Ако сте фен на английският футбол и особено на "Manchester United", пишете! Нямам намерение да блокирам Вашите постинги! Само не прекалявайте с грубия език :)!
     Ами това е за сега! Тук ще научавате и новини за това какво ще звучи в предаването ни, ако станете и наши слушатели сте добре дошли с препоръките и мненията си, с желанието Ви какво искате да звучи и т.н.
     ...and let love light our way!



Тагове:   начало,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Относно предаването
18.01.2008 14:38
Казва се "Рок след полунощ" и върви по "Христо Ботев" всяка събота от 0.15 до 03 часа през ноща.
цитирай
2. anlov - Добре дошъл и от мен!
18.01.2008 14:44
Аз си имам нормално семейство, с две деца и един племенник, но преди време естеството на работата ми беше такова, че се срещах с много самотни родители... както и с много изоставени деца.
Така че всичко това не ми е никак чуждо.
Ами давай напред, пък да видим какво ще излезе.
Ангел
цитирай
3. drona - здравей
18.01.2008 14:44
Ето един адрес където ще срещнеш разбиране и покрепа:

http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=razvod&page=0&view=collapsed&sb=5

Успех!
цитирай
4. ivandragnev - :)
18.01.2008 14:54
Благодаря на всички, които ме подкрепяте още от самото начало! Надявам се да се поддържаме не само по тази тема, защото очаквам вашите мнения и по другите въпроси. Бих се радвал и ако слушате предаването ми тази вечер, стига да обичате рок-музиката. Спокоен ден!
цитирай
5. saltriver - :)
18.01.2008 16:41
Здравей и от нас. Съжалявам за грешката, която бях допуснал. Просто Емо ми спомена Хоризонт и аз разрових програмата на БНР какво върви петък срещу събота. :) Надявам се не съм те засегнал, а аз самия се ядосвам на непрофесионализма, с който подходих. :)
А за нови български групи ще ти пусна сега един линк. Редактор съм в start.bg и събирам всяка ъндърграунд музика http://bgundergroundmusic.start.bg/
Ще попаднеш на много интересни и много добре звучащи български групи. От тези, за които подозирам, че ако нещата не се объркат и ще имат голямо бъдеще ти препоръчвам Awake и Сепуко 6, както и Каскадьори, които може да си чувал вече, но пичовете готвят нов албум, който няма нищо общо със старите им неща и със сигурност ще пожънат успехи. :)
цитирай
6. ivandragnev - Няма проблем :)
18.01.2008 17:47
Изобщо не се притеснявайте за грешката. Реших да я коригирам, защото е във ваша вреда! Все пак, ако ваши хора искат да слушат предаването, а със сигурност ще има такива :), просто да не се объркат. Много ти благодаря за линка! Това е тема, която ще обсъдим довечера между нас, защото наистина искам до колкото ми е във възможностите да памагам. Не бих казал, че са големи, но все пак е от сърце :). Спокойно можеш да постваш предстоящи прояви тук, защото blog-a ми ще се обявява в предаването и така взаимно ще се подкрепяме! Чао до довечера! Бирата е от Вас :)))))
цитирай
7. saltriver - ;)
18.01.2008 18:00
Със сигурност бирата е от нас. ;)
цитирай
8. candysays - Добре дошъл и от мен!
18.01.2008 21:49
Допадна ми представянето ти :) Звучиш като доста свестен човек..

Мога много да ти пиша, по поне два от повдигнатите в първия ти пост въпроси (само футбола изключвам със сигурност ;), но ще си замълча засега.. Уморена съм, за да пиша дълги коментари в момента, не за друго. Но по-нататък, почти е сигурно, че ще те "тормозя" с моите житейски мъдрости и окуражаващи коментари ;)

Поздрави и всичко добро! Успех с блога- приятно е наистина да имаш такъв :)
цитирай
9. melodya - melsun
25.01.2008 20:05
Здравей!:)Добре дошъл и от мен!
Събуди интерес определено!Успех!:)
Обичам рока,но за съжаление не съм слушала предаването,пък съм и от онези с разведените родители...така,че ще следя какво се случва тук!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivandragnev
Категория: Музика
Прочетен: 28578
Постинги: 4
Коментари: 13
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930